søndag den 14. november 2010

For meget negativitet

Negativitet og lykke


I den seneste tid hvor jeg har set TV avisen har værtfald 89% af alle indlæggene været negative, brand i hus, soldat død, oversvømmelse og jeg skal komme efter dig!. Hvor end man kigger hen ser man nyheder... Negative nyheder hvor folk lider eller dør. Jeg er så småt ved at blive skør af at høre på det, så fra nu af prøver jeg at holde mig fra nyheder, bortset fra sporten for den kan man altså bare ikke undvære.

Så derfor skal dette indlæg ikke handle om flere negative ting, så lad os komme igang med noget andet, ikke ?.. jo det tænkte jeg nok!.

Julen nærmer sig, så lad os være glade, jeg glæder mig da værtfald til at os på Fyn får vores første sne det bliver alt for godt at få sne, Sneen er en naturlig lykkepille, som bekæmper vinterdepression. En lykke ekspert mener at sneen gør os lykkeligere, og hvor har han bare ret! så kom da med den dejlige sne.
Men nu er det jo ikke kun sneen der gør julen så god, det er også familien hyggen, maden og ikke mindst gaverne. Julen kan jo ikke blive andet en god, vi har alle nok prøvet at være ked i julen, men glæden som julen skaber er altid stærkere end sorgen.
Og husk, man bliver aldrig for gammel til at se Disneys Julerejse eller hvad det Disney sender hver jul hedder!

Men lige for at runde af med noget lykke så vil jeg opfordre folk til at kigge lidt på dette http://www.godetanker.dk/.
Tak

//Ylme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar