søndag den 14. november 2010

Søger du et logo til din hjemmeside ?

Søger du et logo til din hjemmeside ?

Så er du kommet til det helt rigtige sted!.

Jeg laver logoer i alle størrelser, det koster 100 kr,- Så får du dit logo i de størrelse du vil have, og dit logo i en PDF fil så man altid kan ændrer det.

50% rabat til de 3 første kunder!

Jeg har kun lavet mit eget logo se øverst på alle mine blogs, og logo på Virtualmanager som er et virtuel fodbold univers hvor man kan lave sit eget fodbold hold.

Smagsprøver på hvad jeg kan lave.











Jeg vil gerne komme videre med det så jeg ikke har "klublogoer" som logo prøver så lige så snart jeg har fået lavet nogen logoer kommer de herind så i kan se nogen bedre prøver.

Du kan kontakte mig på denne email Jakobsgaard94@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar