søndag den 14. november 2010

World of Warcraft - Fury warrior DPS guide

Hej, i denne artikel vil forklare hvordan man laver DPS med sin egen Fury Warrior.

Jeg ligger selv på de der 12 - 14k dps Overall i ICC10, hvis jeg vel og mærke har tanks som kan finde ud af at tanke.

Statsne du skal fokusere meget på er Strengt, Hit Rating, og Crit Rating. Så reforge så du har rigeligt af det hele.
I kan se min Warrior på armory her ----> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Lazoixd

Tag bare mit Talent osv.

Jeg har ikke rigtig en Rotation, men læg ud med Bloodthirst også ellers bare spam Cleave og alle de andre instant strikes i nu kan lave. Husk hvis har taget det talent jeg har, får i en buff som stacker 3 gange den giver mere Damage til Cleave og Whirlwind så brug det for satan. Execute er blevet OP igen så spam den når i kan.

Det er nok det vigtigste for Fury Warrior DPS til World of Warcraft


Ingen kommentarer:

Send en kommentar